onsdag 19. februar 2014

LO with my happy children


Jeg hopper nå i det og sender inn denne LO-en i

http://nordsalten-hobbyklubb.blogspot.no sin skisse-utfordring denne måneden.

Fotoet er av mine barn da de var små - et foto jeg har hatt liggende lenge men nå kom det endelig dit det skulle :)

Jeg har brukt papir fra 7Dots - "9-waves", laget noen vimpler som matchet fotoet samt noen småtags fra Tim Holtz.

Skriften rundt bildet er skrevet for hånd.


Jeg må rett og slett smile av disse to herlige ungene mine :)

Takk for at du tittet innom bloggen min :)

8 kommentarer:

  1. Fantastisk stilig!!
    Tok meg den frihet og pinnet den på 7Dots Studios Pinterest ;)

    SvarSlett
  2. Åååå, sååå fantastisk flott gjort av deg - blir helt rørt her :)
    Tusen, tusen takk til deg :D

    SvarSlett
  3. Dette var virkelig flott å se på! Nydelig LO, lekre detaljer og farger :) Takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb!
    DT-Anita

    SvarSlett
  4. Tusen takk Anita-Lise for så koselig kommentar :) Er så gøy å ha funnet hobbyklubber som legger ut skisser og utfordringer - akkurat det jeg trengte som inspirasjon :)

    SvarSlett
  5. Stilig LO, og herlig bilde av barna. Det er utrolig morsomt og se hvor forskjellige vi alle tolker en skisse.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb.

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Lena og tusen takk for trivelig kommentar :) Og ja, det er jo det som er så herlig - det at vi er så forskjellige og, en utfordring til å finne sin "egen" stil - det er så mange dyktige scrappere rundt omkring :D

      Slett
  6. Gratulerer så mye som vinner inne hos oss i Nordsalten hobbyklubb :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lena 😊 Det var bare sååå overraskende og gøy at det ble meg 😊

      Slett