onsdag 9. desember 2015

Zentangle and some more stuff

Er man hektet så er man hektet :) Og, dess mere jeg tegner dess mere tegner jeg :)

Det er noe med at når jeg først er igang så..... Dessuten er denne formen (Zentangel) for tegning utrolig avslappende og rene medisinen når smerter herjer i kroppen.

Her kommer et lite knippe av siste ukas små bilder;






 I love my morning coffee:


 Only an Inchie (5 x 5cm):


 Regular tile 3,5" x 3,5" (9 x 9cm):


 Mandala som kort;

Tusen takk for at du tittet innom :)

2 kommentarer:

  1. Men så er tegningene dine utrolig flotte også. Kan tenke meg de hadde blitt lekre med enkel innramming og passepartout. Og ikke minst - flotte gaver!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Irene for så hyggelig kommentar :D Og absolutt ja! til innramming og gaver...... noen har jeg faktisk rammet inn og gitt i julegave og andre har blitt bursdagskort. Så håper jeg bare at det faller i smak.

      Slett